#1 08-01-15 22:19:56

Corentin Reynolds

Administrator

Zarejestrowany: 08-01-15
Posty: 41
Punktów :   

Regulamin

Rejestracja i karty postaci:

1. Od razu po zarejestrowaniu decydujemy do której grupy chcemy należeć, i w odpowiednim dziale zakładamy kartę postaci.
2.Nick musi być imieniem i nazwiskiem twojej postaci.
3. Administratorzy i moderatorzy muszą zaakceptować twoją kartę postaci.
4. Nie używamy wulgarnego słownictwa, piszemy poprawnie.
5. Obowiązkowe jest zapoznanie się z fabułą.
6. Post musi mieć więcej niż 3 zdania.
7. Administratorzy nie odpowiadają za ewentualne błędy.
8. Administratorzy i moderatorzy w każdej chwili bez podawania powodu mogą w każdym momencie udoskonalać regulamin oraz forum.
9. Po 4 tygodniach od rejestracji, gdy user wciąż nie będzie miał Karty Postaci, zostanie usunięty.
10. Użytkownicy, którzy nie będą się udzielać na forum po trzech miesiącach (jeżeli nie podali powodu) również zostaną usunięci.
11. Jeżeli nie będzie Cię przez jakiś czas lub odchodzisz z forum, ale chcesz, żeby Twoje konto się zachowało - napisz do jednego z administratorów.
12. Jeśli masz dysleksję/dysortografię, i nie powiadomisz o tym administratorów, mają prawo dawać ci ostrzeżenia w postaci ujemnych punktów reputacji.

Multikonta i Profil:
Multikonta: inaczej rejestracja wielu kont przez jedną osobę.

1. Multikonta są ZABRONIONE.
2. Każde multikonta będą usuwane, a ich właściciel karany ostrzeżeniem (na jednym koncie można mieć tylko jedną postać)
3.Jeśli użytkownik zignoruje ostrzeżenie, i ponownie zrobi sobie multikonto, od razu leci ban.
4. Jeżeli masz rodzeństwo, które chce dołączyć do forum na tym samym komputerze, powiadom o tym administrację.
5. Nie oddawaj nikomu konta. Jeśli owa osoba chce udzielać się na forum, niech się zarejestruje.
6. Nigdy nie podawaj swojego hasła. NIKOMU. Chroń swoje dane.

Fabuła:

1. NIE MOŻNA przebywać w kilku miejscach naraz.
2. Podczas akcji nie wolno wywyższać postaci.
3. Postacie posiadają bronie, ale nie mogą ich nadużywać.
4. Nie czyń ze swojej postaci bohatera.
5. Administratorzy i ewentualnie moderatorzy mogą zmieniać porę dnia. Zwykli userzy nie mogą ich zmieniać.
6. O porach roku/temperaturze/pogodzie również decydują administratorzy (ew. moderatorzy).
7. Nasza postać nie żyje wiecznie. Nie może zeskakiwać z dużych wysokości (chyba, że potrafi latać).
8.Nie powinniśmy sami prowadzić akcji.
9.Jeśli przenosimy się z jednej lokacji do innej, to piszemy n.p. //z.t./

Walki:

1.Walki na forum odbywają się z sędziowaniem MG
2.Jeśli atakujesz, piszesz w czasie niedokonanym, np. "starał się ugryźć, spróbował zadrapać", lub piszesz "rzucił się" i czekasz na odpis MG, który oceni, czy udało ci się wykonać atak.
3.W spontanicznych walkach, i tych co nie biorą udziału w żadnych turniejach, NIE MOŻNA zdobywać monet. Amen.
4.Jeśli walczące strony się zgodzą, mogą walczyć bez obecności MG, jednak muszą o tym poinformować MG, oraz napisać to w postach, w których walczą.

ChatBox:

1.Jak na każdym, lepszym czy gorszym forum mamy tu ChatBox.
2.Na ChatBoxie NIE MOŻNA używać wulgaryzmów
3.Jeśli na chatcie admin/moderator zwraca Ci uwagę, lepiej go posłuchaj!
4.Za zignorowanie ostrzeżenia słownego, admin/moderator może dać ci ostrzeżenie (minusowy punkt reputacji)
5.Na czatopudle nie obrażamy nikogo, ani niczyich poglądów
6.Na czacie NIE REKLAMUJEMY SWOICH FOR!
7.Za nieprzestrzeganie zasad ChatBoxa, można dostać ostrzeżenie (minusowy punkt reputacji)
8.Na chat boxie zabronione jest udostępnianie treści: rasistowskich, erotycznych, wulgarnych itp.

Ostrzeżenia:

1. Ostrzeżenie to minusowy punkt reputacji zawierający słowo (OST) bądź (Ostrzeżenie)/(OSTRZEŻENIE) lub po prostu OST.
2. 3 ostrzeżenia = ban na 1 miesiąc.
3. User dostaje ostrzeżenie za łamanie regulaminu lub ignorowanie ostrzeżeń słownych adminów/modów, oraz spam.
4. Ostrzeżenie zostaje usunięte po upływie dwóch i pół miesiąca od czasu "podarowania" go userowi (wtedy użytkownik musi o tym przypomnieć adminom).

Wymiana bannerami:

1.Nie wymieniamy się z forami nieaktywnymi
2.Jeśli to TY chcesz się wymienić bannerem, nasz wstawiasz pierwszy
3.Początkujące fora przyjmujemy z otwartymi ramionami :-)
4.Nie jesteśmy tu 24h, mamy prawo nie wstawić waszego bannera od razu
5.Preferujemy raczej duże bannery

Dział skarg i zażaleń:

Wszelkie skargi dotyczące forum, RPG czy użytkowników składaj na PW/GG/e-mail/gdziekolwiek, byleby nie na forum do administratorów (w przypadku skarg do forum, RPG i userów) i moderatorów (w przypadku userów).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sonataintersol.pun.pl www.falenearth.pun.pl www.kula.pun.pl www.klanajemnicy.pun.pl www.ksg1922.pun.pl